czwartek, 25 lutego 2016

Używasz laptopa wieczorami ? Pokochasz ten przedmiot !


Jesteście leniuchami ? Ja jestem i uwielbiam leżeć godzinami w łóżku. Jednak czasami przed snem lub podczas choroby chcę coś napisać, zrobić jakiś projekt na uczelnię lub po prostu przeglądać Facebooka, więc biorę laptopa na swoje wyrko i… no właśnie, kładę go na pościeli. Po chwili zaczyna się grzać, gdy ma utrudniony dostęp powietrza. Natomiast mi jest nie wygodnie i następnego dnia wszystko mnie boli. Kiedyś wyjmowałem szufladę z biurka i na niej stawiałem komputer, ale sami wiecie, że to mało gadżeciarskie i nowoczesne rozwiązanie. Prawda ?
Dlatego przedstawiam wam dzisiaj E-Table.


E-table jak sama nazwa wskazuje to uniwersalny stolik pod laptopa lub na tablet. Jednak to nie jest zwykły standardowy stoliczek. 
Literka „E” oznacza, że stolik jest świetnym gadżetem.

E-Table


E-Table z tabletem

Co posiada, czego nie ma zwykły stolik ?


- Dwa bardzo ciche wentylatory, które według mnie spełniają swoją funkcję, więc laptop nie grzeje się. 
- Różne kąty ustawienia laptopa i tabletu. Przydatne przy funkcji dotykowego ekranu.
- Regulację wysokości blatu.
- Podkładkę pod myszkę i miejsce na kubek i długopis.


E-Table


Stolik jest lekki i składany, dzięki czemu ma małe wymiary i łatwo go przenieść nawet w torbie.


WYMIARY: 
Wymiary E-Table
E-Table
E-Table

Kolejną zaletą tego stolika to cena. Około 40 zł.

Jak za taką wygodę, to niewiele.

Po podłączeniu do głośników Bluetooth (opisanych TUTAJ) mogę spokojnie pracować w łóżku nawet cały dzień.

Drobną wadą tego stolika jest jego wykonanie. Trzeba ostrożnie składać nóżki i nie wyciągać ich na siłę. Wygląd białych plastików, także nie jest idealny.


E-Table

Jednak dla mnie najważniejsze, że jest funkcjonalny.

Mam go od grudnia i nie żałuję.

Dodatkowo to trafiony prezent ;)


Polecam każdemu, kto jest takim leniem jak ja.

Podsumowanie finansowe:

E – Table : 40 zł.

E-Table
E-Table
E-Table
E-Table

Jak często zdarza się wam pracować lub uczyć się z laptopem w łóżku ?
Macie jakieś swoje sposoby na pracę podczas choroby ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz