poniedziałek, 15 lutego 2016

Oszczędzaj prąd w wygodny sposób !


Czas zacząć cykl artykułów "Oszczędne poniedziałki"

A zaczynamy od gadżetu, który pokochałem!
Jest wygodny, funkcjonalny i pozwala mi oszczędzać na rachunku za energię. Kupiłem w supermarkecie za 40 zł zestaw 3 gniazdek z pilotem. Teraz nie wyobrażam sobie bez tego gadżetu życia !


Od razu zaplanowałem podłączenia:
Gniazdko nr 1 to listwa z TV, Dekoderem i kino domowe.
Wygoda – jednym pilotem włączam wszystko.
Oszczędność – Żadne urządzenie nie działa w trybie stanby, czyli czuwania, tak zwana czerwona lampka na urządzeniu.
Gniazdko nr 2 to listwa z modemem, routerem i głośnikami.
Wygoda – wieczorem wyłączam wszystko, rano nie wstając z łóżka włączam.
Oszczędność – Przez całą noc urządzenia nie zżerają mi prądu.
Gniazdko nr 3 to podłączenie lampki nocnej.
Wygoda – nie muszę wstawać wieczorem, żeby ją wyłączyć.
Oszczędność – tu można powiedzieć, że oszczędność tylko mięśni.


Pilot do gniazdek
Do każdego gniazdka można podłączyć maksymalną moc 2300W, więc spokojnie wystarczy. Zasięg pilota jest bardzo dobry, nie trzeba nakierowywać na odpowiednie gniazdko, działa w całym mieszkaniu.
Więc gdy idę spać, żadne urządzenie w moim pokoju nie kradnie mi prądu.

Gniazdka podłącza się do zwykłego kontaktu w domu ;) 

Zobacz też:
Jak kupować taniej? Sprawdzamy promocje!
Porcja sposobów na oszczędzanie cz.1
Pilot do wszystkiego - mam taki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz