niedziela, 31 stycznia 2016

Pierwszy wpis

Laptop bez kabli

Misja mojego bloga.

Postanowiłem stworzyć bloga o swojej pasji, czyli o gadżetach, które wykorzystuję w domu.
Chcę dzielić się z wami sposobami na wygodniejsze życie.

Oszczędzanie – czyli druga misja.

Głównym tematem tej kategorii będzie oszczędzanie w domu. Głównym, ale nie jedynym. Inne sposoby na odłożenie pieniążków też chętnie napiszę.

Czy tylko te dwie kategorie będą na blogu ?

Na razie, tak. W przyszłości możliwe, że tematów będzie więcej.
Wszystko zależy od moich czytelników.

Dla kogo jest blog ?

Blog jest dla każdego! Dosłownie każdego, kto lubi wygodę.
(A kto z nas nie lubi ?)

Dlaczego taka nazwa ?

Nowoczesna Chata, czyli kontrast między czymś nowym i drogim a starszym i tanim.
Uważam, że nazwa idealnie pasuje do tematyki gadżetów. Ponieważ, to dzięki nim, nawet zaniedbany dom, może stać się w pełni funkcjonalny.

Czy będą zdjęcia ?
Głupie pytanie. Jasne, że będą!
Zdjęcia będę robił sam, ponieważ chcę pokazać wam urządzenia takimi, jakimi naprawdę są.

Co chciałbym osiągnąć ?

Moim marzeniem jest, abyście odwiedzali mojego bloga, komentowali, udostępniali i lubili moje posty. Będę wdzięczny za wszelkie rady i pomysły .

Inspiracja blogowania:

Pomysły na artykuły czerpię z codziennego życia. Gdy czuję, że można coś ułatwić lub udogodnić, staram się wymyślić jak to zrobić. Czasami po prostu budzę się z pomysłem o 3 w nocy i muszę zapisać co mi w głowie siedzi.

To mój pierwszy blog, dlatego wybaczcie, jeżeli coś nie działa jak powinno. Nadal się uczę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz