czwartek, 7 kwietnia 2016

Mini pilot uniwersalny do TV


Pewnie nie raz zdarzyło się wam szukać pilota od telewizora ? Często chowa się wtedy, gdy jest najbardziej potrzebny. A może macie rodzeństwo, z którym toczycie wojnę o to, co będziecie oglądać? Jeżeli znacie te problemy – ten gadżet właśnie dla was.



Producent zapewnia, że pilot działa z większością znanych marek TV.
Ja sprawdziłem na trzech modelach LG oraz jednym Samsunga i faktycznie działa.

Zaprogramowanie pilota jest banalnie proste. Wystarczy skierować go na nasz telewizor i trzymać przycisk wyciszenia do momentu, aż wyłączy się głos. Po tym nasz gadżet już będzie mógł sterować odbiornikiem.

Funkcje pilota:


  1. Włączenie/Wyłączenie
  2. Przełączenie kanałów
  3. Wyciszenie dźwięku (przycisk programujący)
  4. Zmiana poziomu głośności
  5. Zmiana źródła wejścia sygnału, czyli po prostu przełączenie np. na DVD


Funkcje mini pilota TV



Pilocik jest w formie breloka – dzięki czemu możemy mieć go zawsze przy sobie. Zasilany jest jedną baterią CR2025.

Wymiary mini pilota TV



Według mnie pilot spełnia swoją funkcję. Brakuje mi przycisku „OK”, aby zatwierdzać różne opcje – ale może się czepiam. Zresztą nie mogę wymagać zbyt wiele, bo zapłaciłem z niego 4 zł.

Chcielibyście taki gadżet?
Kto u was w domu ma władzę nad pilotem?


Sprawdź też:

Osobista asystentka w twoim telefonie
Tego nie wiesz o PowerBanku!
Pilot do wszystkiego!
Transmiter FM - inny niż wszystkie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz